Репозиторий
Публикация
Print
Публикация
Print

The customer-oriented approach: the concept and key indicators of the customer driven company

Автор
Сяглова Юлия Владимировна
 
Соавторы
Латышова Л.С., Ойнер О.К.
 
Тип публикации
Статья
 
Язык публикации
Русский
 
Аффилиация
RANEPA
 
Издательство
Scientific Conference on Innovation, Leadership & Entrepreneurship – Challenges of Modern Economy: 2
 
Год
2015
 
Количество страниц
637-646
 
Количество п.л.
60.00
 

Аннотация
The theoretical background of the customer - oriented approach is considered. The author’ s understanding of this concept for nowadays is to pay much attention to indicators of customer focus, dividing them into external, such as customer satisfaction and loyalty index; and internal, which are based on the performance of staff involvement. The concept of customer focus today - is the basis of competitiveness, sustainable development of the company through effective alignment of business processes of the organization of client relations.

Ключевые слова
customer-oriented approach, customer-centric company, customer focus, business processes, the key indicators of the customer driven company, the employee

Контакты

СПРАВОЧНАЯ СЛУЖБА



Многоканальный телефон:
+7 499 956-99-99

E-mail:information@ranepa.ru
ПРИЕМНАЯ КОМИССИЯ
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84
Бакалавриат и специалитет:
Call-центр:
+7 499 956-99-99 (многоканальный)
Часы работы: 10.00 – 18.00

Магистратура:
Контакты приемных подкомиссий факультетов/институтов Академии
ПРЕСС-СЛУЖБА
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84, к. 2

Телефон:
+7 499 956-99-69



E-mail:press@ranepa.ru
Гостинично-жилой комплекс
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84, к. 2

Телефон:+7 499 956-00-44+7 495 434-33-25

E-mail: reserv@ranepa.ru

Президентская академия - лидирующий вуз России!