Репозиторий
Публикация
Print
Публикация
Print

The customer-oriented approach: the concept and key indicators of the castomer driven company

Автор
Латышова Людмила Сергеевна
 
Соавторы
Ойнер О.К., Сяглова Ю.В.
 
Тип публикации
Статья
 
Язык публикации
Русский
 
Аффилиация
РАНХиГС
 
Издательство
сборник докладов конференции Innovation, Leadership & Enterpeneurship Challenges of Modern Economy, 2nd Dubrovnik International Economic Meeting? 1-3 October:
 
Год
2015
 

Аннотация
The theoretical background of the customer – oriented approach is considered. The author’s understanding of this concept for nowadays and the key indicators of customer-oriented companies were proposed.

Ключевые слова
Keywords: customer-oriented approach, customer-centric company, customer focus, business process, the key indicators of the customer driven company, the employee engagement

Контакты

СПРАВОЧНАЯ СЛУЖБА



Многоканальный телефон:
+7 499 956-99-99

E-mail:information@ranepa.ru
ПРИЕМНАЯ КОМИССИЯ
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84
Бакалавриат и специалитет:
Call-центр:
+7 499 956-99-99 (многоканальный)
Часы работы: 10.00 – 18.00

Магистратура:
Контакты приемных подкомиссий факультетов/институтов Академии
ПРЕСС-СЛУЖБА
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84, к. 2

Телефон:
+7 499 956-99-69



E-mail:press@ranepa.ru
Гостинично-жилой комплекс
119571, г. Москва,
Проспект Вернадского, д. 84, к. 2

Телефон:+7 499 956-00-44+7 495 434-33-25

E-mail: reserv@ranepa.ru

Президентская академия - лидирующий вуз России!